[PA] Polski klan w grze Wolfenstein ET

[PA] Polski klan w grze Wolfenstein ET


#1 2008-02-26 13:37:01

[PA]Kamil

Administrator

11216812
Zarejestrowany: 2008-02-26
Posty: 109
Punktów :   

Mapy

Mapy.

SIWA OASIS
Pierwsza Mapa w kampanii North Arfika. Czas na zrealizowanie celów przez amerykanów to standardowo 30 minut. Siwa Oasis jest bardzo popularna mapką w klanówkach. Celem aliantów w mapie jest zniszczenie dwóch przeciw czołgowych dział, które jeśli nie zostanš zniszczone zniszczą amerykańskie czołgi, które będą chciały wjechać do miasta po 30 minutach gry. Podczas gry na tej mapie, można wykonać kilka ciekawych tricków. Jednym z nich jest Np. Wall jump, dzięki któremu bez wysadzania muru przeskoczymy na drugą stronę i umożliwimy sobie bezproblemowe przejście do dział. Podczas gry można nabić dużo XP, ponieważ do zbudowania jest jeden Command Post dla każdej drużyny, dwie pompy wodne dla aliantów, które umożliwiają przejście większego kawałka mapy bez większych utrudnień.
 
SEAWALL BATTERY
Druga z mapek w kampanii north Afryka. Ciekawa rozległa mapa, na której można wykonać kilka ciekawych tricków. Bardzo dobra mapa dla snajpera, wysepki usytuowane na morzu są idealnym miejscem dla amerykańskiego snajpera. Na mapie najbardziej przydatną klasą jest Cover Ops i Engineer. W drużynie aliantów Cover pracuje jako snajper, lub jako szpieg. Gdy znajdzie uniform niemiecki może zaprowadzić Engineera do celu misji, którym jest działo. Engineer oczywiście jest niezbędny do wysadzenia działa, a wcześniej do budowy rampy, po której można dostać się do bunkra Axis. W drużynie Axis najbardziej potrzebny jest Cover, musi on być jednocześnie snajperem, jak i osoba, która niszczy wybudowaną przez aliantów rampę, za pomocą zdalnie detonowanej paczuszki. Engineer oczywiście ma zadania takie jak we wszystkich mapkach.

GOLD RUSH
Ostatnia, trzecia mapa w kampanii North Afrika. Mapa bardzo rozległa, dobra do nabijania XP. Alianci mają za zadanie ukraść z niemieckiego banku dwie skrzynki ze złotem. Jednak za nim złoto znajdzie się w rękach aliantów muszą doprowadzić do banku czołg. Po drodze znajdują się dwie zapory czołgowe plus oczywiście Niemcy. Gdy jednak alianci przejdą zapory przeciwczołgowe i przejdą obok jednego MG42 zostaje już tylko wysadzenie drzwi banku. Gdy jednak już alianci dostaną się do banku i przeniosą skrzynki ze złotem na ciężarówkę czeka ich kolejne zadanie. Muszą dojechać ciężarówką do wyjazdu z miasta. Po drodze znowu czeka opór, dwie zapory i jeden MG42. Mapka naprawdę bardzo ciekawa.

WURZBURG RADAR
Pierwsza mapa w Kampanii Central Europe. Mapa dość nielubiana, lecz nikt nie wie, czemu. Mapa rozgrywa się w trakcie burzy. Alianci mają za zadanie ukraść dwie skrzynki z częściami do radarów, które muszą przetransportować do ciężarówki. Po drodze jednak, zanim będą mogli ukraść radary musza zniszczyć jedną ze ścian. Gdy amerykanie zniszczą Main Entrance automatycznie przejmą niemiecki spawn. Jednak za Side Entrance znajduje się Command Post, po zbudowaniu CP, mamy na mapie dostępny kolejny spawn. Na mapie można zrobić kilka fajnych Trick Jumpów.

FUEL DUMP
Ostatnia mapa, należąca do kampanii Central Europe. Jest to chyba najlepsza mapa w całym ET. Alianci muszą się dostać do niemieckiego fortu, gdzie znajduje się potężny zbiornik z paliwem. Owy zbiornik z paliwem musi zostać zniszczony przez amerykańskiego Engineera. Na wysadzenie zbiornika jest kilka sposobów. Pierwszy standardowy: Amerykanie przechodzą wraz z czołgiem przez most, a następnie dochodzą do niemieckiego fortu. Wtedy czołg niszczy bramę wjazdową do Niemieckiego fortu. Na zakończenie Engineer wbiega, niszczy zapory i wysadza zbiornik z paliwem. Jest jednak drugi sposób, który jest o wiele prostszy, ale trzeba mieć dużo szczęścia. Cover Ops musi się przyczaić i przebrać się w uniform wroga. Następnie zabiera ze sobą Engineera i wpuszcza go niemieckimi drzwiami do fortu. Mapa jest na prawdę rozległa i ciekawa.

RAIL GUN
Druga mapa w kampanii Central Europe i druga mapa nielubiana przez graczy(moim zdaniem najgorsza dlatego na końcu:D). Tym razem wiadomo, czemu. Większość ludzi, którzy nie lubią tej mapki, ponieważ axis w tej mapie atakują. Niemcy muszą przetransportować pociski do Rail Guna. Pociski te znajdują się na przeciwległej stacji. Po drodze na torach znajduje się jednak szlaban i stacjonarny MG42. Gdy już Niemcy dojadą do stacji gdzie znajdują się naboje zostaną one załadowane, muszą wrócić do poprzedniej stacji, gdzie pociski przeładowane zostaną do drugiego pociągu, na którym dojadą do Rail Guna. Później należy tylko wystrzelić pociski i mapka jest wygrana.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.magicfifa11.pun.pl www.mlawaelektronika.pun.pl www.cs-serwery.pun.pl www.roznezwierzaki.pun.pl www.5imt2.pun.pl